Fejlen er nu rettet. Hvis man trykker ok til fejlbeskeden bliver Sekoia platformen genstartet og fejlbeskederne forsvinder.
Vi har nu fundet årsagen til fejlen. Situationen opstår efter en medarbejder har været logget ind og logger af igen. Når skærmen har stået 5 minutter efter log ud, kommer fejlen. Vi arbejder på at få en rettelse ud hurtigst muligt.
Vi oplever i øjeblikket at nogle af skærmene skriver en fejlbesked "Sekoia.Karuna.exe has stopped working". Hvis man trykker ok til denne besked bliver Sekoia platformen genstartet. Vi arbejder på at få en rettelse ud hurtigst muligt.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.