Alle skærme er nu opdateret. Det vil sige at man ikke længere skulle opleve udfordringerne. Hvis skærmene, mod forventning, stadig ikke virker efter hensigten må I endelig tage kontakt!
Vi er i øjeblikket igang med at rulle en opdatering ud der løser udfordringen med skærmene. Opdateringen er på vej gennem systemet, men det kan tage lidt tid inden den er nået ud til alle skærmene.
Vi melder ud når opdateringen er kommet ud til alle skærme.
Vi har nu fundet frem til hvad udfordringen skyldes. Vi arbejder på en løsning. Indtil den er klar skal skærme der er berørt af fejlen genstartes for at fungere korrekt.
Der er kommet flere meldinger om skærme der ikke vil starte apps. Skærmene kan komme igang igen ved at slukke og tænde dem.
Når først skærmene har været genstartet fungerer de som de skal.
Vi arbejder selvfølgelig på at finde årsagen.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.