Vi har nu løst uheldet. Tak for din tålmodighed.
Vi arbejder desuden på at tilpasse de tilhørende guides.
Der kan igen registreres i skemaer på skærmene.
Alle skemaer er slået til for borgerne, så skulle der være flere end forventet på skærmen kan man i administrationen under borgerens skemaer fjerne flueben i medarbejder registrering og dermed de-aktivere et skema.
I enkelte tilfælde dukker skemaer som skulle være tilgængelig for en borger ikke op på skærmene. I det tilfælde skal man i administrationen sikre sig at skemaet ikke er arkiveret (man kan få vist de arkiverede i listen med skemaer).
Vi oplever fortsat udfordringer med skemarapporten i forhold til at se data før 29-04-2019. Der arbejdes fortsat på sagen så rapporten igen kan vise fuld historik.
Vi beklager de problemer det har skabt for jer allesammen de seneste dage.
Vi oplever fortsat udfordringer efter mandagens udruldning. Det er nu muligt at registrere i skemaer på skærmene, men det kræver at man i administrationen slår medarbejderregistrering til på alle skemaer som man ønsker at registrere på. Vi arbejder på en opdatering som slår alle skemaer til automatisk, men indtil det sker kan man manuelt slå dem til som beskrevet. Når vi opdaterer påvirker det ikke de flueben som sættes manuelt.
Vi har fortsat udfordringer med adgang til data fra før gårsdagens opdatering. Der arbejdes fortsat på at give adgang til de data i rapporten.
Vi oplever i øjeblikket at nogle brugere kan have problemer med at foretage registreringer på hændelsestyper/skemaer. Vi arbejder på en løsning.
Vi har nu løst udfordringen med Hændelser (Den hedder nu Skemaer) således man nu igen kan lave nye registreringer.
Vi oplever dog fortsat at der kan være problemer med at se data i Hændelsesloggen (Den hedder nu Skemarapport). Vi arbejder på at løse dette og der vil blive udsendt en ny status så snart vi ved mere.
Vi oplever desværre fortsat udfordringer med at åbne applikationen.
Ny status vil blive udsendt kl 16.00
Vi oplever i øjeblikket, at der kan være udfordringer med at åbne appen Hændelser og Hændelseslog. Vi arbejder på at løse dette og ny status vil blive udsendt kl 15.00.
Vi beklager de udfordringer det giver.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.