Vi har nu løst problemet med login i Nexus. Det skulle nu være muligt at logge ind og bruge alting som før. Det kan være nødvendigt at logge ud og ind af Sekoia inden du forsøger.
Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at logge ind i Nexus på store skærme i forbindelse med håndtering af faste medicinopgaver, sideordinationer, pn medicin, handlingsnvisninger og observationsskemaer. Vi arbejder på en løsning og holder jer løbende opdateret. Vi henviser til at man anvender Nexus fra en pc for at håndtere eventuel medicingivning indtil problemet er løst.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.