Dette er nu løst og kalenderen fungerer normalt igen.
Vi har nu udsendt en opdatering som skulle løse problemet med at lave kalenderaftaler.
Skærmene vil løbende opdatere sig selv, når de ikke bliver brugt, men hvis I fortsat oplever det på den skærm I står ved, så prøv gerne at genstarte skærmen, da den så vil blive opdateret og derefter fungere.
Oplever I fortsat problemer, så kontakt meget gerne support.
Vi arbejder fortsat på at løse dette og vil lave en ny status i morgen tidlig.
Vi oplever i øjeblikket at der kan være problemer med at oprette aftaler på skærmene.
Problemet opstår når man vil vælge en dato eller ændre tidspunktet.
Vi arbejder på at løse dette hurtigst muligt. Imellemtiden kan dette, hos nogle, løses ved at man trykker på skærmtastaturets øverste knap til venstre for at lukke tastaturet. Når tastaturet er lukket, kan man igen ændre dato og tid.
Vi sender en ny status når vi ved mere.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.