Problemet er nu løst. Hvis I stadig oplever fejl ved log-in, så kontakt venligst support@sekoia.dk.
Der er en dejlig bonus i forbindelse med vores opdatering: vi har gjort det meget hurtigere og mere pålideligt at logge på med kort.
Vi arbejder stadig på en løsning på problemet.
I vil opleve, at skærmene genstarter i løbet af de kommende timer. Det betyder dog ikke, at fejlen omkring login er løst.
Vi holder jer opdateret her på status-siden.
Inden for det seneste døgn har enkelte medarbejdere oplevet problemer med login med kort/nøglebrik. De får en fejlbesked: "Kortet kunne ikke genkendes af Sekoia" på skærmen.
Det er kun medarbejdere, som er oprettet uden profession, som er berørt.
Vi har fundet fejlen og arbejder på at løse den hurtigst muligt.
Indtil da kan man enten tilføje en profession til medarbejderen, eller de kan logge ind ved at indtaste deres ID.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.