Det har vidst sig at det var et problem I vores logging server. Det vil sige at det så ud som om der var færre maskiner online end der reelt var. Der har altså ikke været et problem hos vores kunder, kun på vores dashboard.

God weekend! :)

Vi oplever i øjeblikket samme udfordring som i onsdags. Dette betyder at vi ca. har 30% maskiner offline på tværs af alle vores kunder.

Vi forsøger at finde ud af hvad det er der sker, men alting tyder på at det er udenfor vores kontrol.

Der kommer rullende opdateringer.

Vi har i eftermiddag oplevet at flere af vores miljøer har været ustabile. Det vil sige at nogle af skærmene har mistet forbindelsen og har ikke kunne finde borgerprofil hvis de blev genstartet.

Det har nogle steder heller ikke været muligt at tilgå administrationen.

Det lader til at være en udfordring hos vores udbyder der har været skyld i situationen.

Det ser ud til at være i orden nu.

Vi melder ud hvis udfordringen vender tilbage.

Vi sender nu en opdatering ud som løser problemet. Skærmene vil indenfor de kommende timer genstarte en eller to gange, hvorefter alt skulle køre normalt.

Hvis der efter middag stadig er problemer, så kontakt venligst support.

Problemet er nu fundet. Vi er ved at gøre en opdatering klar, som vi bruger resten af i dag på at teste.

Vores plan er at sende opdateringen ud onsdag morgen.

Vi opdaterer status-siden når opdateringen er sendt ud.

Vi arbejder i øjeblikket på at færdiggøre en opdatering der fjerner udfordringen. Problemet skyldes at tiden på skærmen ikke er indstillet rigtigt.

Hvis du oplever at skærmene hos jer ikke opfører sig som de plejer, kan du med fordel tjekke om tiden på uret øverst på skærmen passer.

Der vil komme en melding her når vi har en opdatering klar til udrulning.

Der er i øjeblikket problemer med enkelte skærme, hvor man ikke kan logge på. Hvis man genstarter maskinen, vil den fortælle, at der ikke er nogen borger tilknyttet. Hvis du oplever dette problem, kontakt venligst support. Vi arbejder på at løse det hurtigst muligt.

Begyndte kl: