Vi nu rullet en opdatering ud der fjerner udfordringen. Opdateringen er på nuværende tidspunkt ude på 99% af alle maskiner i drift.
Vi oplever i øjeblikket at der er en lille del af vores apps der ikke vil starte. Vi arbejder på at få en løsning rullet ud hurtigst muligt.
Indtil da kan man hvis man oplever en app der ikke vil starte, genstarte skærmen. Dette kan gøres ved at logge ind som medarbejder, gå til borgersiden og trykke "Sluk skærm", herefter vælger man "Sluk computer".
Efterfølgende tænder man computeren igen ved at trykke på tænd/sluk knappen på maskinen.
Denne status vil blive opdateret løbende.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Sekoia DK Status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Sekoia DK Status.